مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-21سياسي

چاپ 45 عنوان کتاب با موضوع سیره زندگی شهدا توسط نشر شاهد


سرپرست دفتر حمایت و نظارت بر تولیدات فرهنگی هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از چاپ 45 عنوان کتاب در خصوص زندگی و خاطرات شهدا و ایثارگران در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کرم اللهی، با اشاره به جایگاه و اهمیت کتاب و کتابخوانی در جامعه ، گفت: موضوع کتاب و کتابخوانی در همه جوامع به ویژه در فرهنگ اسلامی ارزش و جایگاهی وزین و والایی دارد به طوری که معجزه پیامبر اسلام کتاب است و در اولین کلام وحی به نبی اکرم (ص) امر به خواندن می شود و در حجم قابل توجهی از روایات و احادیث شریف اولیاءالله هم توصیه به علم آموزی و دانش اندوزی شده است.

سرپرست دفتر حمایت و نظارت بر تولیدات فرهنگی و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: انقلاب اسلامی از آن جا که مولود اندیشه اسلامی و عمل ایمانی و اعتقادی است موضوع کتاب و کتابخوانی را ارج گذاشته و بر آن از لسان امامین انقلاب تاکیدات بسیار شده است.

کرم اللهی بیان داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در دو حوزه ارائه خدمت فرهنگی به جامعه هدف و ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت مبادرت به ایجاد نشر شاهد به پشتوانه ثبت و ضبط اسناد و مدارک شهدا و ایثارگران و همچنین جمع آوری خاطرات آنها همه ساله اقدام به چاپ و نشر کتاب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ 45 عنوان کتاب با موضوع سیره زندگی شهدا توسط نشر شاهد

چاپ 45 عنوان کتاب با موضوع سیره زندگی شهدا توسط نشر شاهد