مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-15سياسي

دباغ ها انقلاب را رشد دادند


استاندار همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی جایگاه خاصی به زنان داده است گفت: مادران شهدا، همسران شهدا و دباغ ها بودند که انقلاب از یک نهال به یک شجره تنومند بدل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در مراسم نکوداشت بانوی فرمانده (مرضیه دباغ) با بیان اینکه این بانوی بزرگوار الگوی زن تراز انقلاب اسلامی است اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز تاکید ویژه ای به تببین مظاهر این مهم و نمود آن در جامعه داشتند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جایگاه خاصی به زنان داده است افزود: زن در فرهنگ غربی برای استفاده های مادی و تبلیغاتی به کار گرفته می شود اما در انقلاب معنای دیگر گرفت.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه زنان یاریگر انقلاب اسلامی بودند و حضور پرقدرت و میدانی آنها بود که به این انقلاب معنای دیگری بخشید تصریح کرد: مرحومه دباغ این بانوی مجاهد و پرتلاش قبل از انقلاب در برابر شکنجه های ساواک دست از آرمان های خود نکشید و بعد از انقلاب نیز با تمام قوا در برابر دشمن ایستاد و برای کشور منشا اثر بود.

وی با بیان اینکه مادران شهدا، همسران شهدا و دباغ ها بودند که انقلاب از یک نهال به یک شجره تنومند بدل کردند گفت: باید قدر این مجاهدت را دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دباغ ها انقلاب را رشد دادند

دباغ ها انقلاب را رشد دادند