مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-02سياسي

محمد کریمی نیا: قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل راهگشا شد


دستیار رییس سازمان پدافند غیرعامل گفت: بعد از 20 سال پس از تاسیس سازمان پدافند غیرعامل، تصویب قانون آن در مجلس راهگشای مدیران برای اجرای این امر مهم در دفاع غیر نظامی کشور شد.

- دستیار رییس سازمان پدافند غیرعامل گفت: بعد از 20 سال پس از تاسیس سازمان پدافند غیرعامل، تصویب قانون آن در مجلس راهگشای مدیران برای اجرای این امر مهم در دفاع غیر نظامی کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کریمی نیا در گفت وگو با برنامه گردونه با اشاره به تصویب قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در مجلس یازدهم، آن را اقدامی راهگشا برای مدیران به ویژه مسئولان این سازمان در اعمال حاکمیت در حوزه دفاع غیرنظامی خوانده و گفت: پس از بیست سال که از تاسیس سازمان پدافند غیرعامل می گذرد، گرچه اساسنامه این سازمان به تصویب مقام معظم رهبری رسیده و وظایفی برای آن ترسیم گردید لیکن به دلیل نبود چهارچوب های قانونی به هنگام اجرای سیاست های این حوزه به مشکل بر میخوردیم و بعضی از مدیران به دلیل مشکلات مالی و نبود حساسیت و اشراف لازم به تهدیدات غیرنظامی واکنش مناسب را در مواقع مورد نیاز نداشتند.

این کارشناس حوزه زیستی همه گیری کرونا را یکی از موارد روشن در این مورد عنوان کرد و افزود: علی رغم آن که سازمان پدافند غیرعامل بیش از یک دهه در زمینه زیستی فعالیت های فراوانی همچون برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد کریمی نیا: قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل راهگشا شد

محمد کریمی نیا: قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل راهگشا شد