مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-13سياسي

12 عنوان طرح تحقیقات کاربردی برای رفع مشکلات کردستان تهیه شد


مدیر آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: 12 عنوان طرح تحقیقات کاربردی و نیاز اساسی پژوهش برای رفع مشکلات توسعه کردستان توسط دستگاه های اجرایی و دانشگاه های استان تهیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، آمنه قناعت ظهر امروز در دومین جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری کردستان که با دستور کار بررسی عناوین طرح های پژوهشی اولویت دار و در  راستای توسعه استان برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی و مراکز پژوهشی استان هم چون دانشگاه ها اولویت های تحقیقاتی و پژوهشی استان در حوزه های مختلف را به دبیرخانه این کارگروه ارسال کردند.

وی افزود: مجموع عناوین پژوهشی ارائه شده توسط دستگاه های اجرایی و مراکز پژوهشی استان 146 عنوان بود که 64 عنوان از این تعداد را 15 دستگاه اجرایی و 82 عنوان هم از پنج مرکز دانشگاهی و پژوهشی استان ارسال شده است.

به گفته وی، براساس کاربردی بودن نتایج مطالعات و امکان اجرایی بودن آن، تکراری نبودن طرح و عناوین و پیشنهادات ارسالی جزو وظایف ملی و ذاتی دستگاه اجرایی نباشد، عناوین پژوهشی مورد پالایش قرار گرفت.

مدیر آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان افزود: پس از پالایش انجام شده 146 عنوان طرح به 51 عنوان کاهش یافت و در نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 عنوان طرح تحقیقات کاربردی برای رفع مشکلات کردستان تهیه شد

12 عنوان طرح تحقیقات کاربردی برای رفع مشکلات کردستان تهیه شد