مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:172023-11-01سياسي

عضو هیات مؤسس گردان های قسام: مردم ایران وفادارترین ملت در کنار فلسطین هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، اجتماع نحن شباب المقاومت امروز با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان و همچنین مهمان ویژه این مراسم تیسیر سلیمان مؤسس گردان های قسام در قدس در مسجد شهرک ویس القرن شهر روانسر برگزار شد.

وی اظهار کرد: من از فلسطین خدمت رسیده ام که در و دیوار آن بوی شهادت می دهد فلسطینی که ندای مظلومان آن به گوش می رسد و در عین حال مزه پیروزی زیر زبان ماست.

این عضو مؤسس گردان های قسام در قدس ادامه داد: در آن زمان که فرزندان کوچکی بودیم وقتی در مسجدالاقصی، مدارس و دانشگاه ها قدم می زدیم چیزی جز کشتار، خونریزی و قتل عام در خیابان های فلسطین نمی دیدیم و گروه کتائب القسام را با مشارکت حدود 40 تن از  جوانان تشکیل دادیم درحالی که چیزی برای مبارزه به رژیم اسراییل نداشتیم.

  *فلسطین امروز مقتدرانه قد علم کرده است وی افزود: در قدس روزگاری منتظر سلاح از کشورهای همسایه بودیم که خبری نشد به همین دلیل تصمیم گرفتیم کار را با وارد شدن به پادگان منطقه اسراییلی ها شروع کنیم برای این کار سربازان اسراییلی را ربوده و آن ها را خلع سلاح می کردیم.

سلیمان با بیان اینکه کسی آن زمان فکر نمی کرد ما بتوانیم پیروز شویم و امروز مقتدرانه قد علم کنیم، گفت: این گروه اندک مقاومت فلسطین شجاعانه توانست سربازان اسراییلی را دستگیر کرده تا جایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیات مؤسس گردان های قسام: مردم ایران وفادارترین ملت در کنار فلسطین هستند

عضو هیات مؤسس گردان های قسام: مردم ایران وفادارترین ملت در کنار فلسطین هستند