مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-18اقتصادي

اجرای 5 پروژه آب رسانی در رشت و خمام


سرپرست آبفای گیلان با بیان اینکه تأمین پایدار آب شرب سالم و بهداشتی یکی از اولویت های این سازمان است، گفت: در حال حاضر 5 پروژه با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد ریال در بخش روستایی دو شهرستان رشت و خمام در حال اجرا است.

- علیرضا غیاثی سرپرست آب و فاضلاب استان گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه تأمین پایدار آب شرب سالم و بهداشتی یکی از اولویت های این سازمان است، اظهار کرد: در حال حاضر 5 پروژه با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد ریال در بخش روستایی دو شهرستان رشت و خمام در حال اجرا است.

  وی با اشاره به جزییات پنج پروژه آب رسانی روستای در دو شهرستان رشت و خمام افزود: احداث مخزن 100 مترمکعبی جوکولبندان، اصلاح خط انتقال روستای امام زاده هاشم، تکمیل مخزن 300 مترمکعبی امام زاده هاشم شهرستان رشت و اصلاح بازسازی فیلترهای روستایی رشت و تأسیسات کوچصفهان از جمله این پروژه ها هستند.

  سرپرست آبفای گیلان با اشاره به اجرای طرح های آب رسانی در خمام نیز گفت: در شهرستان خمام نیز اصلاح و بازسازی فیلترهای روستایی بااعتبار بیش از 4 میلیارد ریال در حال اجرا است.

  غیاثی پیشرفت فیزیکی این پروژه ها به طور میانگین حدود 70 درصد اعلام کرد و افزود: با اتمام و بهره برداری از پروژه های مذکور چهار هزار و 450 مشترک از نتایج آن بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5 پروژه آب رسانی در رشت و خمام

اجرای 5 پروژه آب رسانی در رشت و خمام