مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-20سياسي

اقشار مختلف مردم در قالب بسیج تمام توان خود را برای توسعه ایران به کار گرفته اند


فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: اقشار مختلف مردم در قالب بسیج تمام توان خود را برای توسعه ایران به کار گرفته اند.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: اقشار مختلف مردم در قالب بسیج تمام توان خود را برای توسعه ایران به کار گرفته اند.

سردار اباذر سالاری، صبح امروز (بیست و نهم آبان ماه)، در سومین اجلاس مجمع بسیجیان استان هرمزگان که صبح امروز با حضور سردار کفیل رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در سالن حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد، بسیجیان را نماد صلابت دانست و اظهار کرد: بسیج در طول تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی همواره منشاء خیر و برکت های زیادی برای مردم و کشور بوده است که لازم این برکات و ثمره ها برای عموم مردم تبیین شود.

وی با ذکر این نکته که بسیج در دانشگاه انسان ساز یعنی دفاع مقدس به سمت تعالی و کمال گام برداشت، مطرح کرد: فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث شده است که شکوه و عظمت نیروهای بسیج روز به روز افزایش پیدا کند و حتی شاهد گسترش و تقویت این فرهنگ در سایر کشورها هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، بسیج را میدان دار خدمات رسانی به مردم در مواقع بحران دانست و گفت: بسیج همواره خود را خادم ملت می داند و در تمام عرصه ها از جمله بلایای طبیعی یار و یاور مردم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقشار مختلف مردم در قالب بسیج تمام توان خود را برای توسعه ایران به کار گرفته اند

اقشار مختلف مردم در قالب بسیج تمام توان خود را برای توسعه ایران به کار گرفته اند