مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 22:152023-11-18اقتصادي

فعالیت مرزها امنیت پایدار منطقە را بە دنبال دارد


مدیر کل بازرسی و امور استان های ستاد مبارزه با قاچاق کالای کشور گفت: هر اندازە مرز و بازارچە مرزی فعال تر باشد، امنیت در آن پایدارتر است.

- مدیرکل بازرسی و امور استان های ستاد مبارزه با قاچاق کالا: فعالیت مرزها امنیت پایدار منطقە را بە دنبال دارد ایسنا/کردستان مدیر کل بازرسی و امور استان های ستاد مبارزه با قاچاق کالای کشور گفت: هر اندازە مرز و بازارچە مرزی فعال تر باشد، امنیت در آن پایدارتر است.

ایرج حیدری امروز (27آبان) در جلسە کمیسیون مبارزە با قاچاق کالا و ارز استان کردستان اظهار کرد: هر اندازە مرز و بازارچە مرزی فعال تر باشد، یقین بدانید کە امنیت در آن پایدارتر است.

وی بیان کرد: تمام اقتصادی های دنیا در این اصل متفق القول هستند کە هر کشور و ملتی کە بیشترین مرز را دارا است، باید بیشترین درآمد ملی را نیز داشتە باشد.

حیدری اضافە کرد: هرچە سریع تر باید زمینە توسعە مرزها در استان زرخیز کردستان فراهم شود تا مردم بتوانند از ظرفیت مرز بهرە کامل را ببرند، البتە استفادە از ظرفیت مرز بە معنای انجام قاچاق کالا نیست.

وی ساماندهی مرز را یک نوع مبارزە با قاچاق کالا و ارز دانست و افزود: استفادە از توانمندی های اقتصادی و سرمایەگذاری های بخش خصوصی، فعال کردن تجار و بازرگانان کشورهای همجوار با داخل و ایجاد ساختار سازمانی مناسب از دیگر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مرزها امنیت پایدار منطقە را بە دنبال دارد

فعالیت مرزها امنیت پایدار منطقە را بە دنبال دارد