مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-07ورزشي

خط و نشان سپاهان برای پرسپولیس


سپاهان در روز شکست الاتحاد عربستان مقابل نماینده عراق، حریف ازبک خود را گلباران کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سپاهان با 9 گلی که وارد دروازه آلمالیق ازبکستان کرد جواب خوبی به کنفدراسیون فوتبال آسیا داد و البته به نماینده عربستان هم پیام داد که فوتبال را باید در مستطیل سبز برنده شد نه در اتاق های انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و با تصمیمات سیاسی! الاتحاد عربستان در عراق به تیمی باخت که سپاهان با همان تیم مساوی کرده بود و حالا شرایط طوری است که نماینده کشورمان می تواند حتی به پیروزی در جده مقابل الاتحاد فکر کند.

فراموش نکنیم که بازی برگشت تیم های سپاهان و نیروی هوایی عراق هم در تهران برگزار می شود و طبعاً اصفهانی ها شانس خوبی برای پیروزی در آن دیدار و حداقل دوم شدن در گروه دارند ضمن اینکه حالا شانس صدرنشینی سپاهان هم بیشتر از قبل شده است.

شاگردان مورایس با 9 گلی که وارد دروازه نماینده ازبکستان کردند برای دیدار هفته آینده مقابل پرسپولیس هم خط و نشان کشیدند و حالا در اوج آمادگی روحی روانی به مصاف مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر می روند.

سپاهان با این پیروزی باخت مقابل ملوان انزلی را هم تا حدی فراموش کرد و حالا کم کم برای بازی سرنوشت ساز و 6 امتیازی مقابل پرسپولیس آماده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان سپاهان برای پرسپولیس

خط و نشان سپاهان برای پرسپولیس