مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-02سياسي

تاکید استاندار قم به مدیران استان برای پیگیری امور شهرستان ها


حدود 35 روز پیش در شهرستان های کهک و جعفرآباد حاضر شدم و در این دو شهرستان مسائلی داشتیم که بیش از یک دهه مردم معطل تصمیم گیری درخصوص آن ها بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری شب گذشته در جلسه 3 ساعته شورای تامین مسکن استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همانطور که مستحضر هستید طرح نهضت ملی مسکن از برنامه ها و اولویت اصلی دولت سیزدهم است.

وی افزود: متاسفانه به دلیل کم کاری ها و ترک فعل دولت قبلی در حوزه تولید مسکن بسیاری از افراد در این مسئله دچار ضرر و زیان شدند.

استاندار قم تصریح کرد: واقعیت این است که بسیاری از دهک ها همچون اول تا چهارم توانایی خرید مسکن و صاحب خانه شدن را ندارند، چناچنه ما در این دولت نتوانیم تولید مسکن را افزایش دهیم آن ها همچنان صاحب خانه نخواهند شد.

وی با بیان اینکه رییس محترم جمهور تاکید دارند موضوع تولید مسکن در استان تسریع بخشیده شود، گفت: آیت الله رییسی در جلسات هیئت دولت بارها تاکید کرده اند که با رویکرد مردمی سازی و افزایش مشارکت دستگاه های دولتی و اجرایی، آماده سازی واحد های طرح نهضت ملی مسکن تسریع بخشیده شود.

آقامیری عنوان داشت: تعاونی ها ظرفیت بسیار خوبی در حوزه تولید مسکن هستند که باید از این ظرفیت استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار قم به مدیران استان برای پیگیری امور شهرستان ها

تاکید استاندار قم به مدیران استان برای پیگیری امور شهرستان ها