مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-08سياسي

جنایات رژیم صهیونیستی باید به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی رسیدگی شود


برقراری نظم و امنیت از مهم ترین شاخصه های شکل گیری دولت مدرن و انتقال جامعه از حالت سنتی به صنعتی است و دادستان ها در اجرای آن می توانند به دولت های خود کمک شایانی کنید.

- دادستان کل کشور گفت: برقراری نظم و امنیت از مهم ترین شاخصه های شکل گیری دولت مدرن و انتقال جامعه از حالت سنتی به صنعتی است و دادستان ها در اجرای آن می توانند به دولت های خود کمک شایانی کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین موحدی در بیست و یکمین اجلاس دادستان های کل عضو سازمان همکاری شانگهای در جمع اعضای سازمان همکاری شانگ های سخنرانی کرد.

متن سخنرانی دادستان کل کشور به شرح زیر است: در ابتدا از طرف خود و همکارانم از میزبانی گرم دادستان محترم کل دیوان عالی جمهوری خلق چین و کسانی که در برگزاری این اجلاس تلاش کرده اند و همچنین از دبیرخانه سازمان همکاری شانگ های صمیمانه تشکر می کنم.

به امید اینکه اجلاس حاضر، دستاوردهای موثر و عملی برای اعضای محترم شرکت کننده و به تبع آن برای مردم کشورهایمان بدنبال داشته باشد.

جناب آقای رییس و هیئت های محترم لازم است ابتدا تاسف عمیق خود را به جنایاتی که امروزه در فلسطین اشغالی به مردم بی پناه و مظلوم غزه که از سوی رژیم اشغالگر قدس صورت می پذیرد بیان کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات رژیم صهیونیستی باید به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی رسیدگی شود

جنایات رژیم صهیونیستی باید به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی رسیدگی شود