مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-03سياسي

امام جمعه کرمان: جشن اخراج آمریکایی ها از منطقه نزدیک است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه شهر کرمان که در محل مصلای بزرگ امام علی(ع) این شهر برگزار شد، سبک زندگی اسلامی و حفظ آن را در میان کوران تبلیغات دشمن بر علیه آن، دارای اهمیت خواند و اظهار داشت: دشمن تبلیغات زیادی را آغاز کرده تا سبک زندگی غربی را جایگزین کند، لذا بر همه افراد حقیقی و حقوقی واجب است در مقابل آن بایستند.

در جهت تحکیم خانواده جهاد کنیم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اضافه کرد: ترویج و گسترش سبک اسلامی الزاماتی دارد که تحکیم خانواده بزرگترین آن است، در کلا س ها و کرسی های درس، سخنرانی ها، سریال ها نوشته ها و غیره در جهت تحکیم خانواده تلاش کنیم.

مقاومت چه دستاوردهایی دارد؟ وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات منطقه پرداخت و با تاکید بر اینکه امروز شاهد تغییرات جدی و جدیدی در جغرافیای مقاومت و گفتمان اسلامی هستیم، تصریح کرد: امروز مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن، عراق و نیروهای دفاعی در سوریه با پشتیبانی جوانان مجاهد و سلحشور ایران اسلامی فعالیت هوشمندانه ای را آغاز کرده اند که به پیروزی ختم خواهد شد.

وی به تشریح دستاوردهای تسلیم شدن و مقاومت پرداخت و عنوان کرد: در تسلیم شدن باید حراج هویت ملی و اسلامی، ذبح انسان های ریشه دار و دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمان: جشن اخراج آمریکایی ها از منطقه نزدیک است

امام جمعه کرمان: جشن اخراج آمریکایی ها از منطقه نزدیک است