مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-07حوادث

دستگیری یک گروه شکارچی کَل وحشی در گچساران


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: باهمکاری مشترک محیط زیست و نیروی انتظامی یک گروه شکارچی کل وحشی در منطقه حفاظت شده کوه دیل شهرستان گچساران دستگیر و اعمال قانون شدند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: باهمکاری مشترک محیط زیست و نیروی انتظامی یک گروه شکارچی کل وحشی در منطقه حفاظت شده کوه دیل شهرستان گچساران دستگیر و اعمال قانون شدند.

اسلام جاودان خرد از دستگیری شبانه یک گروه متخلف شکار درمنطقه حفاظت شده کوه دیل شهرستان گچساران خبر داد و افزود: سه نفر از متخلفین به همراه لاشه شکار شده دستگیر و دو نفر از آنها متواری شدند.

وی اظهارکرد: عصر روز دوشنبه 15 آبان ماه جاری و در پی تماس تلفنی یکی از دوستداران طبیعت مبنی بر حضور یک گروه پنج نفره شکارچی در ارتفاعات منطقه حفاظت شده کوه دیل شهرستان گچساران، یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری مشترک نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از ساعت ها پیاده روی و پایش منطقه و نیز انجام اقدامات لازم سه نفر از متخلفین به همراه لاشه یک راس کَل(پازن) وحشی دستگیر و دو نفر دیگر از آنان از تاریکی شب سوء استفاده کرده و متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یک گروه شکارچی کَل وحشی در گچساران

دستگیری یک گروه شکارچی کَل وحشی در گچساران