مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-21اجتماعي

بارش های موقت برف و باران در همدان داریم/بارش 25 میلی متری باران


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: برای امروز وزش باد شدید پدیده ای غالب خواهد بود، البته بارش های موقت برف و باران را تا اوایل امشب و عمدتاً در نیمه جنوبی استان خواهیم داشت.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: برای امروز وزش باد شدید پدیده ای غالب خواهد بود، البته بارش های موقت برف و باران را تا اوایل امشب و عمدتاً در نیمه جنوبی استان خواهیم داشت.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح وضعیت جوی استان اظهار کرد: با توجه به آخرین خروجی مدل ها، برای امروز وزش باد شدید پدیده ای غالب خواهد بود، البته بارش های موقت برف و باران را تا اوایل امشب و عمدتاً در نیمه جنوبی استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه دمای فعلی شهر همدان 8 درجه سلسیوس بوده که کاهشی است، مطرح کرد: از امشب با کاهش ابرناکی ها، کاهش محسوس دما را در استان داریم و برای صبح فردا دمای کمینه در اکثر نقاط استان تا 5 درجه سلسیوس زیر صفر هم خواهد رسید.

وی اضافه کرد: از روز چهارشنبه یعنی فردا به بعد، آسمان استان عمدتاً صاف تا قسمتی ابری خواهد بود البته طی ساعتی از بعدازظهر پنجشنبه و پنجشنبه شب افزایش ابر و احتمال بارش های پراکنده را در برخی از نقاط استان خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های موقت برف و باران در همدان داریم/بارش 25 میلی متری باران

بارش های موقت برف و باران در همدان داریم/بارش 25 میلی متری باران