مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:352023-11-14بين الملل

16 میلیارد دلار خسارت در جنگ غزه به رژیم صهیونیستی وارد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خالد قدومی در سومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین با بیان این که «جنگ خیابانی به نفع مقاومت است»، اظهار داشت: - نماینده جنبش حماس در ایران خسارت مستقیم رژیم صهیونیستی از جنگ غزه را بیش از 16 میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: آمریکا به صورت روزانه تجهیزات جنگی پیشرفته به اسراییل ارسال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خالد قدومی در سومین اجلاس مجمع جهانی مستضعفین با بیان این که جنگ خیابانی به نفع مقاومت است ، اظهار داشت: امروز سی و نهمین روز مبارک طوفان الاقصی را سپری می کنیم و ما همچنان ایستادگی می کنیم.

وی ادامه داد: قبل از حضور در نشست شما با دوستانم در غزه صحبت کردم، چون دوستانم در ایران از وضعیت غزه نگران هستند، اما پاسخ ما این است: نگران نباشید ما همچنان در حال مقاومت هستیم.

به خدا ایمان عمیق و به کاری که انجام می دهیم ایمان راسخ داریم.

نماینده جنبش حماس در ایران بیان داشت: جنگ خیابانی به نفع مقاومت است چرا که جنگ الکترونیکی در جنگ خیابانی هیچ کارایی ندارد.

خالد قدومی با بیان اینکه تاکنون حدود 12 هزار نفر در غزه شهید شده اند، افزود: مجاهدان ما در فلسطین و حماس ارزیابی خوبی از میدان ارائه داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 میلیارد دلار خسارت در جنگ غزه به رژیم صهیونیستی وارد شد

16 میلیارد دلار خسارت در جنگ غزه به رژیم صهیونیستی وارد شد