مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-08بين الملل

سفیر فلسطین: غزه در طول تاریخ گورستان مهاجمان بوده است


به دنبال حملات بی امان رژیم صهیونیستی به غزه، سفیر فلسطین در رباط اعلام کرد که غزه در طول تاریخ گورستان مهاجمان بوده است.

- به دنبال حملات بی امان رژیم صهیونیستی به غزه، سفیر فلسطین در رباط اعلام کرد که غزه در طول تاریخ "گورستان مهاجمان" بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمال الشوبکی، سفیر فلسطین در رباط گفت که رژیم صهیونیستی غزه را به گورستان کودکان تبدیل کرده و این رژیم تاریخ را نمی خواند چرا که غزه گورستان تمامی مهاجمان است.

براساس گزارش خبرگزاری آناتولی، الشوبکی در ادامه افزود، تمامی مهاجمانی که فلسطین را استعمار کردند، پایان یافتند و غزه، فلسطین و بیت المقدس باقی مانده است.

وی همچنین تصریح کرد، روزنامه نگاران صدای مردم و تصویر درد و رنج ملت فلسطین را که در معرض بزرگترین کشتار تاریخ قرار گرفته اند منتقل می کنند.

الشوبکی ادامه داد، سفارت فلسطین به نشانه قدردانی از خبرنگاران فلسطینی که به شهادت رسیده اند، تصاویر آنها را روی نمای خود منتشر می کند.

وی گفت: این ماه بدترین ماه در عرصه روزنامه نگاری است، زیرا بیش از 50 خبرنگار شهید شدند و رژیم صهیوینیستی نمی خواهد تصاویر کشتارهای شنیع به افکار عمومی بین المللی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر فلسطین: غزه در طول تاریخ گورستان مهاجمان بوده است

سفیر فلسطین: غزه در طول تاریخ گورستان مهاجمان بوده است