مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 19:322023-11-15بين الملل

دیدار امیرعبداللهیان با رییس صلیب سرخ جهانی


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در ژنو حضور دارد با رییس صلیب سرخ جهانی دیدار و درباره وضعیت بحرانی و نسل کشی در غزه به گفت وگو پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی و به منظور رایزنی درباره وضعیت غزه و ضرورت توقف جنایات رژیم صهیونیستی و رفع محاصره غزه و ارسال کمک های انساندوستانه به مردم این منطقه و در ادامه رایزنی هایش در یک ماه گذشته در ژنو حضور دارد، امروز (چهارشنبه) 24 آبان ماه با خانم میریانا اسپولیاریک ایگر رییس صلیب سرخ جهانی دیدار و گفت وگو کرد.

او پیش از این و در ابتدای تحولات اخیر در غزه و در  18 مهر ماه نیز با خانم میریانا اسپولیاریک ایگر رییس صلیب سرخ جهانی در این خصوص تلفنی گفت وگو کرده بود.

پیش از این ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه روز (سه شنبه) 23 آبان ماه از سفر امیرعبداللهیان به ژنو در استمرار تلاش های دیپلماتیک در ارتباط با مسأله فلسطین به ویژه پیگیری موضوع ارسال کمک های انساندوستانه برای مردم مظلوم غزه در سطوح بین المللی و نیز دیدار و گفت وگو با برخی مسؤولان سازمان ملل متحد و صلیب سرخ جهانی خبر داده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امیرعبداللهیان با رییس صلیب سرخ جهانی

دیدار امیرعبداللهیان با رییس صلیب سرخ جهانی