مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-18بين الملل

تجمع ضد صهیونیستی مردم گرگان آغاز شد


تجمع عظیم مردم ولایتمدار شهر گرگان در محکومیت جنایت های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم ستم دیده غزه در شهر گرگان آغاز شد.

- ایسنا/گلستان تجمع عظیم مردم ولایتمدار شهر گرگان در محکومیت جنایت های اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام حمایت از مردم ستم دیده غزه در شهر گرگان آغاز شد.

همزمان با حرکت جهانی آزادیخواهان برای حمایت از کودکان فلسطینی، تجمع سراسری و پویش فریاد عروسک ها در پی کشتار بی رحمانه و نسل کشی های صورت گرفته در بیش از 40 روزه گذشته در غزه و فلسطین، راهپیمایی مردمی محکومیت این جنایات غیرانسانی و غیراخلاقی رژیم صهیونیستی از لحظاتی پیش آغاز شد.

هزاران نفر از اهالی شیعه و سنی شهرستان گرگان با برگزاری تجمع و راهپیمایی اعتراضی، جنایت های اخیر رژیم منحوس و اشغالگر صهیونیستی را در به خاک و خون کشیدن مردم ستم دیده و بی دفاع غزه و به ویژه بمباران بیمارستان این شهر را محکوم کردند.

در گرگان راهپیمایی ضد صهیونیستی با تجمع و حرکت شرکت کنندگان از میدان شهرداری آغاز شد و شرکت کنندگان در طول مسیر تا دانشگاه گلستان با سردادن شعار مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا ، وای اگر خامنه ای اذن جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد ، مرگ بر سازشکار ، اسراییل جرثومه فساد است ، اسراییل و استکبار، روباه و گرگ و کفتار و سیدحسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع ضد صهیونیستی مردم گرگان آغاز شد

تجمع ضد صهیونیستی مردم گرگان آغاز شد