10 نکته طلایی در طراحی تلویزیون شهری خیره کنندهطراحی حرفه ای یک تلویزیون شهری، پیش نیاز داشتن یک تبلیغ موثر دیجیتالی است. - همانطورکه می دانید تلویزیون شهری یا LEDیک نمایشگر دیجیتالی است که به طور موثر به کسب و کارها در دستیابی به مخاطب هدف کمک می کند و مزایای زیادی را ارائه می دهد که اکثر نمایشگرهای سنتی نمی توانند ارائه کنند، اما خود صفحه نمایش دیجیتال یک کمپین تبلیغاتی موفق را به طور خودکار تضمین نمی کند، بلکه باید در طراحی آن کلی ایده پیاده کرد تا به موفقیت رسید. درست است که بیلبوردهای تبلیغاتی LED ابزار قدرتمندی برای دیده شدن هستند، اما یک ابزار قدرتمند می تواند بی فایده شود، اگر عاقلانه و ماهرانه از آن استفاده نشود. پس محتوا و استراتژی کسب و کار مهمتر از ابزار است. همه چیز در تلویزیون شهری، طراحی محتواست. اگر محتوا به اندازه کافی خوانا یا جذاب نباشد، این صفحه نمایش تبدیل به یک صفحه غول پیکر بی معنی می شود. در این مقاله به معرفی 10 نکته در مورد طراحی موثرترین محتوا برای کمپین تبلیغات در تلویزیون های شهری دیجیتال می پردازیم. 10 نکته طلایی در طراحی تلویزیون شهری 1. از رنگ های متضاد استفاده کنید. خوانایی محتوای بیلبوردهای شهری، خیلی مهم است. محتوای خوانا محتوایی است که به اندازه کافی واضح باشد و بتوان از فاصله دور آن را خواند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |