مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 14:202023-11-20اقتصادي

ارز مفت به کسی نمی دهیم/ «تثبیت»سیاست قطعی بانک مرکزی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، اظهار داشت: باتوجه به حوادث غزه ابتدا باید بگویم این ظلم آشکار که بر مردم فلسطین شده است قابل تحمل نیست و امیدوارم این موضوع .

- ارز مفت به کسی نمی دهیم/ تثبیت سیاست قطعی بانک مرکزی است محمدرضا فرزین با بیان هیچ مشکلی در بازار ارز نداریم، اما ارز مفت به کسی نمی دهیم گفت: می گویند فقط بانک مرکزی مسئول تورم یا مسئول ارز است.

، نه، این طور نیست، عوامل متعددی اثیرگذار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، اظهار داشت: باتوجه به حوادث غزه ابتدا باید بگویم این ظلم آشکار که بر مردم فلسطین شده است قابل تحمل نیست و امیدوارم این موضوع به نفع مردم فلسطین به سرانجام برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه بانکداری الکترونیک طی سال های گذشته انجام شده است ، افزود: هوش مصنوعی، تصمیم گیری براساس داده و اطلاعات را هموار می کند؛ باید در حکمرانی نیز به ما کمک کند و به بینشی تبدیل شود.

رییس کل بانک مرکزی ضمن تصریح به اینکه باید در هوش مصنوعی جزو ده کشور اول دنیا باشیم ، گفت: ما در بعضی از حوزه ها عملکردمان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز مفت به کسی نمی دهیم/ «تثبیت»سیاست قطعی بانک مرکزی است

ارز مفت به کسی نمی دهیم/ «تثبیت»سیاست قطعی بانک مرکزی است