مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-20بين الملل

«فتاح2» و پیام تهدیدآمیز برای رژیم صهیونیستی


رسانه های صهیونیستی در گزارشاتی متعدد به رونمایی ایران از موشک هایپرسونیک «فتاح2» پرداختند و آن را پیامی تهدیدآمیز برای رژیم صهیونیستی و آمریکا توصیف کردند.

- رسانه های صهیونیستی در گزارشاتی متعدد به رونمایی ایران از موشک هایپرسونیک فتاح2 پرداختند و آن را پیامی تهدیدآمیز برای رژیم صهیونیستی و آمریکا توصیف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از المیادین، رسانه های صهیونیستی گزارش هایی درخصوص موشک ایرانی هایپرسونیک فتاح2 منتشر کردند و آن را تهدیدی جدید برای رژیم صهیونیستی و آمریکا توصیف کردند.

رسانه های صهیونیستی آورده اند که تحریم ها علیه ایران بی فایده بوده و موشک فتاح2 به لیست تهدیدات امنیتی علیه رژیم صهیونیستی افزوده می شود.

پایگاه خبری معاریو اعلام کرد: موشک های جدید ایران پیامی تهدیدآمیز برای آمریکا و اسراییل است به ویژه اینکه سپاه ایران تاکید کرد که موشک فتاح2 قدرت عبور از سامانه های پیشرفته ضد موشک های بالستیک در آمریکا و رژیم صهیونیستی را دارد.

این پایگاه صهیونیستی همچنین در گزارش خود آورده است که این موشک علیرغم تحریم های گسترده غرب در داخل ایران ساخته شده است.

در این راستا، پایگاه صهیونیستی واللا نیز نوشت: موشک جدیدی که ایران از آن رونمایی کرد برای غلبه بر سامانه ضدموشکی ختس طراحی شده است و این تهدیدی برای اسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فتاح2» و پیام تهدیدآمیز برای رژیم صهیونیستی

«فتاح2» و پیام تهدیدآمیز برای رژیم صهیونیستی