مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:562023-11-15سياسي

دادستان همدان: حامی تولیدکنندگان واقعی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن خانجانی صبح امروز در نشست اعضای هیات رییسه و هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی، فعالان عرصه تولید را رزمندگان جبهه اقتصادی معرفی کرد و افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی از منویات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب است، چنانکه سال های متوالی، شعار سال و تعیین راهبردهای یک ساله کشور نیز بر همین محوریت طرح ریزی شده است.

وی افزود: اگر بخواهیم مشکلات معیشتی مردم حل شود، باید به سمت اقتصاد قوی، فعال و پویا در حرکت باشیم، همچنان که در حوزه دفاعی در منطقه و در دنیا پیشرفت های قابل توجهی داشته ایم.

دادستان همدان با اینکه ما قدردان تولیدکنندگان به دلیل ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان و رونق اقتصادی هستیم، افزود: هرچه به تولید داخل بها داده شود به همان اندازه زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و به دنبالش کاهش جمعیت کیفری زندان ها نیز فراهم می شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان با ارایه راهکارهای قانونی سعی داشته موانع تولید را از سر راه تولیدکنندگان بردارد تصریح کرد: در مواجهه با تولیدکنندگان و بانک ها، بیشتر حامی تولیدکننده بوده ایم، چراکه با تعطیلی یک واحد تولیدی کارگرانش نیز بیکار می شوند و ما این را نمی خواهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان همدان: حامی تولیدکنندگان واقعی هستیم

دادستان همدان: حامی تولیدکنندگان واقعی هستیم