مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 22:052023-10-23بين الملل

اعزام ژنرال سه ستاره آمریکایی به اراضی اشغالی


منابع آمریکایی و اسراییلی فاش کردند که دولت آمریکا یک ژنرال سه ستاره و چند افسر ارتش این کشور را به سرزمین های اشغالی فرستاده تا در حمله به غزه، - منابع آمریکایی و اسراییلی فاش کردند که دولت آمریکا یک ژنرال سه ستاره و چند افسر ارتش این کشور را به سرزمین های اشغالی فرستاده تا در حمله به غزه، به فرماندهان رژیم صهیونیستی کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو منبع آمریکایی و دو منبع اسراییلی به آکسیوس گفتند که دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا برای راهنمایی به رژیم صهیونیستی در تجاوز به غزه، یک ژنرال سه ستاره و چند افسر نظامی ارتش این کشور را به سرزمین های اشغالی اعزام کرده است.

این نشان از عمق مداخله آمریکا در جنگ غزه و میزان آگاهی واشنگتن از برنامه های نظامی رژیم صهیونیستی دارد؛ مسئله ای که نشان می دهد دستان واشنگتن نیز به خون زنان و کودکان بی گناه فلسطینی آلوده است.

به گفته یک مقام ارشد صهیونیست، در میان چهره هایی که پنتاگون به سرزمین های اشغالی فرستاده نام جیمز گلین، ژنرال سه ستاره آمریکایی دیده می شود که سابقه فرماندهی عملیات ویژه نیروی دریایی ایالات متحده را در کارنامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین رسانه آمریکایی، گرچه نیروهای اعزامی آمریکا فرماندهی عملیات های رژیم صهیونیستی در غزه را بر عهده ندارند، اما در اجرای حمله زمینی احتمالی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام ژنرال سه ستاره آمریکایی به اراضی اشغالی

اعزام ژنرال سه ستاره آمریکایی به اراضی اشغالی