مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-30اقتصادي

اعمال محدودیت در کارت های سوخت آزاد جایگاه ها مشکل ساز شده است


رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: اعمال محدودیت در کارت های سوخت آزاد جایگاه ها مشکلاتی را در بحث ترافیکی در جایگاه ها به وجود آورده و سوخت گیری را زمانبر کرده است.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: اعمال محدودیت در کارت های سوخت آزاد جایگاه ها مشکلاتی را در بحث ترافیکی در جایگاه ها به وجود آورده و سوخت گیری را زمانبر کرده است.

ابراهیم الباجی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بخشنامه ای که برای اعمال محدودیت در کارت سوخت آزاد جایگاه ها صادر شده، جایگاه های سوخت را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

وی افزود: براساس این بخشنامه برای هر دو سکوی جایگاه سوخت، فقط یک کارت آزاد سوخت در نظر گرفته شده که این موضوع به شدت مشکل ساز شده است و با توجه به اینکه بیشتر جایگاه های اهواز دارای دو سکو هستند می توان گفت که هر جایگاه یک کارت آزاد دارد.

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: این مساله علاوه بر اینکه در جایگاه های سوخت ترافیک و صف های طولانی ایجاد کرده، باعث ایجاد درگیری فیزیکی و نارضایتی مردم شده است و باید در اجرای آن تجدیدنظر شود.

الباجی با انتقاد از این محدودیت اعمال شده در بحث کارت های آزاد سوخت جایگاه ها، ادامه داد: براساس بخشنامه ای که قبل وجود داشت، هر سکوی سوخت گیری یک کارت آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت در کارت های سوخت آزاد جایگاه ها مشکل ساز شده است

اعمال محدودیت در کارت های سوخت آزاد جایگاه ها مشکل ساز شده است