مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:402023-10-25اقتصادي

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین برگزار شد


ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین به جهت بررسی مشکلات چند شرکت تولیدی قزوین از جمله بدهی مالیاتی شرکت کنتور سازی برگزار شد.

- ایسنا/قزوین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین به جهت بررسی مشکلات چند شرکت تولیدی قزوین از جمله بدهی مالیاتی شرکت کنتور سازی برگزار شد.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید امروز سوم آبان 1402 با حضور علی رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین، عزیزالله عباسپور مدیرکل امور مالیاتی قزوین، دیگر مدیران دستگاه ها و مدیرعامل برخی از شرکت های تولیدی استان در استانداری برگزار شد.

در این کارگروه به مشکلات و مسائل مالیاتی چند شرکت از جمله کنتور سازی (اشتغال برای 96 نفر)، شرکت دیبا پود (اشتغال برای 420)، شرکت بلورک البرز (اشتغال برای 250 نفر)، شرکت یاتاقان بوش (اشتغال برای 580 نفر)، شرکت ویتانا (اشتغال برای 1300 نفر) و شرکت شیشه قزوین (اشتغال برای 1300 نفر) رسیدگی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین در این ستاد اظهار کرد: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در تلاش هستیم که مشکلات بر سر راه تولید را حل کنیم تا قدمی مؤثر در تحقق شعار سال و عمل به فرمان مقام معظم رهبری برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین برگزار شد

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین برگزار شد