مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 00:002023-11-13بين الملل

شاه اردن: اشغال بخش هایی از نوار غزه تعرض به حقوق فلسطینی ها است


شاه اردن تأکید کرد که هر گونه اندیشه ای در خصوص اشغال بخش هایی از نوار غزه یا ایجاد مناطق حائل امری مردود است و اوضاع را بحرانی تر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله دوم شاه اردن در دیدار با رییس مجلس سنا و مجلس نمایندگان و نیز نخست وزیران سابق و تعدادی از سیاستمداران این کشور، به بررسی اوضاع غزه پرداخت.

  عبدالله دوم در این دیدار گفت که هر گونه سناریو یا اندیشه ای درباره اشغال بخش هایی از غزه یا ایجاد مناطق حائل، اوضاع را بحرانی خواهد کرد و این امر مردود است و تعرض به حقوق فلسطینیان محسوب می شود.

  وی تأکید کرد: راه حل نظامی یا امنیتی ممکن نیست که موفق شود و بایستی جنگ متوقف شده و روند سیاسی جدید برای دستیابی به راه حل دو دولتی فلسطینی –اسراییلی آغاز شود .

  بنابر گزارش وبگاه اردنی عمون ، عبدالله دوم همچنین بر اهمیت حفظ تمامیت ارضی فلسطین تأکید کرد و گفت که نباید غزه از بقیه اراضی فلسطین جدا باشد.

  وی گفت: اولویت امروز با توقف جنگ علیه غزه و رساندن کمک های کافی به این منطقه است و جامعه جهانی بایستی برای توقف فاجعه انسانی در غزه دست به اقدام فوری بزند .

  عبدالله دوم اشاره کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس از جمله حملات شهرک نشینان اوضاع منطقه را به حد انفجار خواهد رساند و دامنه درگیری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه اردن: اشغال بخش هایی از نوار غزه تعرض به حقوق فلسطینی ها است

شاه اردن: اشغال بخش هایی از نوار غزه تعرض به حقوق فلسطینی ها است