مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-01فناوري

اعلام جزییات و مراحل شماره گذاری خودرو مقابل منزل


رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور بیان کرد: ادامه ارائه خدمات پلاک خودرو در محل 24 ساعت زمان می برد، چرا که باید هم بررسی اطلاعات انجام شود و هم باید پلاک برای فرد ساخته شود.

- رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور مراحل شماره گذاری خودرو درب منزل را تشریح کرد.

  سرهنگ علی محمدی؛ رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا روند خدمات پلاک در محل را تشریح و اظهار کرد: این طرح در راستای تسهیل خدمات و سرعت دادن به خدمات پلیس راهور اجرا شده است؛ البته طرح خدمات پلاک در محل همان طرح شماره گذاری اینترنتی است.

  وی ادامه داد: در طرح شماره گذاری اینترنتی خودرو 85 درصد کار از طریق کاربر، از طریق تلفن همراه و یا رایانه در خانه اجرا می شد و شخص برای انجام 15 درصد کار (بازدید اصالت خودرو و فک و نصب پلاک) به مراکز شماره گذاری مراجعه می کرد.

  رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور بیان کرد: با اجرای طرح خدمات پلاک در محل این 15 درصد کار هم درب منزل خریدار خودرو انجام می شود و تیم های پلیس به آدرس ثبت شده در سایت مراجعه می کنند.

  محمدی با بیان اینکه طرح خدمات پلاک در محل در راستای ارائه تسهیل ارائه خدمات به افراد جانباز و یا افرادی که مشکل حرکتی دارند راه اندازی شده است، گفت: تمامی افراد می توانند از این نوع خدمت پلیس بهره مند شوند اما اگر در یک روز تعداد درخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات و مراحل شماره گذاری خودرو مقابل منزل

اعلام جزییات و مراحل شماره گذاری خودرو مقابل منزل