مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-28پزشكي

مشاهده پشه آئدس در قشم


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از مشاهده و صید زنده پشه مهاجم دِنگی یا آئدس در بررسی های محیطی در سطح یکی از شهرک های مسکونی این شهر خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از مشاهده و صید زنده پشه مهاجم دِنگی یا آئدس در بررسی های محیطی در سطح یکی از شهرک های مسکونی این شهر خبر داد.

یاسر مرادی ظهر امروز (ششم آبان ماه)، اشاره به مشاهده شدن پشه آئدس در شهرستان قشم، اظهار کرد: کلید طلایی مبارزه با پشه آئدس از بین بردن زیستگاه این حشره است که با همکاری مردم باید این مهم را پیگیری کرد.

وی با اشاره به حساسیت موضوع همکاری و همیاری تمامی ارگانهای دولتی و خصوصی، ائمه جمعه، سازمانهای مردم نهاد، شوراها، دهیاران و معتمدین سطح شهرستان مرزی قشم و عموم مردم را در کنترل پشه آئدس و پیشگیری از بیماری های منتقله از گزش این پشه را مهم و حیاتی عنوان کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، با اشاره به برگزاری جلسه ای فوری با موضوع بررسی چگونگی مقابله با گسترش پشه آئدس در شهرستان قشم، بیان کرد: از بین بردن آب های راکد مانند آب زیر کولر، ظرف آب زیر گلدان، ذخایر آب در منازل، باغ ها و طرح ساختمانی، چاله های آسانسور در ساختمان های درحال ساخت، زباله های خانگی و ضایعات، برکه های آب، پساب های خانگی که در سطح محلات رها شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده پشه آئدس در قشم

مشاهده پشه آئدس در قشم