مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 21:102023-10-31فرهنگي

زرقانی ها صاحب سینما شدند


پردیس سینمایی زرقان استان فارس با اعتبار 500 میلیارد ریال و با حضور محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور، افتتاح و بهره برداری شد.

- مراسم افتتاحیه پردیس سینمایی شهرستان زرقان امروز، 9 آبان ماه با حضور رییس سازمان سینمایی کشور، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، شهردار زرقان، رییس شورای اسلامی شهرستان زرقان و تنی چند از هنرمندان پیشکسوت استان فارس، پردیس سینمایی شهرستان زرقان با نام رکان افتتاح شد.

شهردار زرقان در آیین افتتاحیه این پردیس سینمایی ابتدا به گزارش سایت قطره و به نقل ازمختصری از روند عمرانی این پروژه فرهنگی پرداخت و گفت: عملیات عمرانی پردیس سینمایی رکان در اواخر سال 99 آغاز شد و حالا در فاصله زمانی حدود دو و نیم سال، به بهره برداری رسیده است.

این پروژه یکی از بهترین پروژه های عمرانی شهرداری زرقان بوده که در کوتاه ترین زمان ممکن و با صرف اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان به انجام رسیده است.

محمود صانعی در ادامه به بیان درخواستی از سازمان سینمایی کشور و وزارت ارشاد پرداخت و گفت: در زمان شروع عملیات عمرانی این پروژه، وزارت ارشاد به ما وعده داد که بخشی از هزینه ها را تقبل کند اما تاکنون مساعدتی از سمت دولت صورت نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زرقانی ها صاحب سینما شدند

زرقانی ها صاحب سینما شدند