مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-25سياسي

دومین همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی برگزار می شود


دومین همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی با عنوان تحول بنیادین اقتصادی مبتنی بر قانون اساسی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت حقوقی رییس جمهور ، به همت معاونت قانون اساسی معاون حقوقی رییس جمهور، دومین همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی با عنوان تحول بنیادین اقتصادی مبتنی بر قانون اساسی در روز 12 آذرماه برگزار می گردد.

همچنین در حاشیه جلسه هیات پیگیری اجرای قانون اساسی که با حضور معاون حقوقی رییس جمهور و نایب رییس هیات برگزار گردید ،از پوستر این همایش رونمایی گردید.

همایش مزبور در دو نوبت صبح و عصر و با تشکیل 5 میزگرد تخصصی با همکاری دانشگاه تهران برگزار می گردد و دارای اعتبار Isc می باشد.

نخستین همایش مسئولیت اجرای قانون اساسی در 12 آدرماه 1401 همزمان با روز قانون اساسی با حضور 1700 نفر از مهمانان داخلی و خارجی اعم از مقامات لشگری و کشوری ،حقوقدانان و کارگزاران حقوقی کشور در سالن اجلاس سران برگزار گردید و رییس جمهور و رییس مجلس در آن سخنرانی کردند.

مهمترین محورهای همایش عبارت است از ماهیت، مبانی و شاخصه های تحول بنیادین اقتصادی مبتنی بر قانون اساسی، چالش های تحقق تحول بنیادین اقتصادی مبتنی بر قانون اساسی ؛ الزامات و راهکارهای تحقق تحول بنیادین اقتصادی مبتنی بر قانون اساسی علاقمندان جهت ارسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی برگزار می شود

دومین همایش ملی مسئولیت اجرای قانون اساسی برگزار می شود