مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 20:202023-11-18سياسي

اجرای ویژه برنامه «ایل من با من بخوان» در نهاوند


به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، ویژه برنامه «ایل من با من بخوان» در قالب اردوگاه فرهنگی یک روزه در جمع عشایر شهرستان نهاوند برگزار شد.

- ایسنا/همدان به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، ویژه برنامه ایل من با من بخوان در قالب اردوگاه فرهنگی یک روزه در جمع عشایر شهرستان نهاوند برگزار شد.

امروز -شنبه 27 آبان- به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، ویژه برنامه ایل من با من بخوان در قالب اردوگاه فرهنگی یک روزه در جمع عشایر شهرستان نهاوند با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه فرماندار نهاوند، ضمن تشکر بابت ابتکار عمل در برگزاری جلسات و برنامه های فرهنگی ادارات در جمع عشایر، گفت: هدف همه ما باید خدمت باشد و باید به عزیزان عشایر به عنوان یک فرصت مغتنم برای خدمتگزاری نگاه کرد و امروز با تدبیر اداره کتابخانه ها این مهم در حال انجام است.

ضرغام احمدوند با اشاره به خدمات ویژه دولت در چند سال گذشته برای روستاییان و عشایر، اظهار کرد: 4000 خانواده عشایر با جمعیت 13 هزار و 900 نفر در استان همدان زندگی می کنند که باعث افتخار من و همه مسئولان است که بتوانیم به این قشر زحمت کش خدمت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه «ایل من با من بخوان» در نهاوند

اجرای ویژه برنامه «ایل من با من بخوان» در نهاوند