مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-12حوادث

توقیف مشک های سوخت قاچاق در خراسان جنوبی


ماموران انتظامی فردوس و نهبندان 4 هزار لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچیان در این شهرستان ها کشف و ضبط کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردوس، سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی امروز به رسانه ها اعلام کرد: ماموران انتظامی یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

  وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو 2 مشک حاوی هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان فردوس افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیرکردند که متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

  کشف 3 هزار لیترسوخت قاچاق در نهبندان    سرهنگ رمضان مرادی، جانشین انتظامی نهبندان هم گفت: ماموران پاسگاه سهل آباد این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یکدستگاه  اتوبوس و 2 سواری پژو 405 مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

  وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، 3 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراوردهای نفتی کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف مشک های سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

توقیف مشک های سوخت قاچاق در خراسان جنوبی