مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-12سياسي

سردار پاکپور : نیروی زمینی سپاه در آمادگی کامل تجهیزاتی و نیروی انسانی است


عملیات طوفان الاقصی خط بطلانی بر راهبردهای کلان نظامی رژیم صهیونیستی و خیزش مردم بی دفاع فلسطین علیه ظلم ، اشغال و کشتار 75 ساله اسراییل است.

- فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت : عملیات طوفان الاقصی خط بطلانی بر راهبردهای کلان نظامی رژیم صهیونیستی و خیزش مردم بی دفاع فلسطین علیه ظلم ، اشغال و کشتار 75 ساله اسراییل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه فرمانده قرارگاه کربلا با حضور در منطقه مأموریتی این قرارگاه از نقاط مرزی جنوب غرب کشور و رده های حوزه سرزمینی قرارگاه کربلا در استان خوزستان بازدید کرد.

وی در این بازدید آخرین وضعیت مناطق مرزی، یگان های مختلف عملیاتی، توپخانه ای، مخابراتی و تاکتیکی مستقر در جنوب غرب کشور، آمادگی های رزمی و دفاعی پاسداران انقلاب را از نزدیک ارزیابی و در گفت و گو با رزمندگان اسلام از هوشیاری، روحیه ، انگیزه بالا و مجاهدت های شبانه روزی آنان در شرایط گوناگون جغرافیایی و آب و هوایی قدردانی کرد.

سردار پاکپور با اشاره به اینکه یگان های نیروی زمینی سپاه در آمادگی کامل تجهیزاتی و نیروی انسانی هستند ، ادامه داد: رزمندگان این نیرو در شرایط سخت و متفاوت با تمام توان برای حفظ امنیت و دفاع از مرز و بوم کشورمان بصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار پاکپور : نیروی زمینی سپاه در آمادگی کامل تجهیزاتی و نیروی انسانی است

سردار پاکپور : نیروی زمینی سپاه در آمادگی کامل تجهیزاتی و نیروی انسانی است