مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-20اقتصادي

آغاز پرواز های بین المللی از یزد به مقصد 5 کشور


دستیار ویژه استاندار یزد با اشاره به اهمیت اخذ مجوز پرواز یزد- دبی، گفت: پرواز های بین المللی از مبدأ یزد به مقصد پنج کشور آغاز می شود.

-  احمد آخوندی، دستیار ویژه استاندار یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس، راه اندازی شرکت هواپیمایی یزدایر را گامی موثر برای توسعه و تقویت ظرفیت گردشگری استان یزد دانست و اظهار کرد: افزایش ظرفیت های گردشگری در گرو برقراری ارتباط موثر و کارآمد با جوامع بین المللی است.

وی با بیان این که بعد از هماهنگی های انجام شده مجوز پرواز های بین المللی به مقصد پنج کشور عراق، ترکیه، امارات، هند و عمان صادر شده است، افزود: هدف از تأسیس شرکت هواپیمایی یزد، توسعه گردشگری، تجاری و صنعتی استان یزد برای مقاصد داخلی و هم خارجی است.

دستیار ویژه استاندار یزد با اشاره به این که 12 پرواز در ایام اربعین از مبدأ فرودگاه شهید صدوقی انجام شده است، گفت: بعد از گذشت شش ماه از تأسیس یک شرکت هواپیمایی، مجوز پرواز های بین المللی صادر می شود و بعد از گذشت سه ماه موفق شدیم در ایام اربعین مجوز پرواز های بین المللی برای شرکت هواپیمایی یزد بگیریم.

آخوندی هماهنگی برای برقراری پرواز یزد- استانبول را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و تصریح کرد: با پیگیری های مستمر، سهمیه ای برای استان یزد تخصیص یافته ولی به دلیل نبود شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پرواز های بین المللی از یزد به مقصد 5 کشور

آغاز پرواز های بین المللی از یزد به مقصد 5 کشور