مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-04سياسي

ثبت 150 هزار سند از شهدای زنجان


فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به ثبت 150 هزار برگ سند از شهدا در مرکز ثبت اسناد به صورت کشوری اشاره کرد و گفت: 20 هزار محتوای متناسب با دفاع مقدس در تولید و بازپخش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران و ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، از جمع آوری 2 هزار برگ سند از شهدا از سال گذشته تا کنون خبر داد و اظهار کرد: در این بازه زمانی 25 هزار جلد کتاب چاپ، 15 عنوان کتاب تالیف و 100 عنوان کتاب هم آماده چاپ شده که منتظر تامین اعتبار است.

فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به تولید 250 حلقه انوع فیلم با موضوع شهید و شهادت اشاره و تصریح کرد: طی این مدت 220 مصاحبه با خانواده شهدا انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعداد برنامه های آبروی محله استان 2 هزار و 500 مورد بوده است، ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی برای دبیران برگزاری یادواره ها با هدف توانمندسازی برگزارکنندگان این یادواره ها از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

وی به ثبت 150 هزار برگ سند مربوط به شهدا در مرکز ثبت اسناد به صورت کشوری اشاره کرد و گفت: 20 هزار محتوای متناسب با دفاع مقدس در تولید و بازپخش شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 150 هزار سند از شهدای زنجان

ثبت 150 هزار سند از شهدای زنجان