مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 22:102023-11-15فرهنگي

تحلیل علایق و سلایق کودکان در تالیف کتاب ها ضروری است


مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تحلیل علایق و سلایق کودکان در تالیف کتاب ها ضروری است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تحلیل علایق و سلایق کودکان در تالیف کتاب ها ضروری است.

فاطمه طارمی امروز (بیست و چهارم آبان ماه)، در آیین رونمایی از کتاب پرژنیوم ریحانه جعفری از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در طول عمر حیات خود سعی کرده بستر رشد و خلاقیت کودکان و نوجوانان را از طریق ایجاد جریان صحیح ادبیات و فرهنگ را فراهم کند.

وی با ذکر این نکته که کانون ها مکان مناسبی برای سرگرمی و رشد خلاقیت کودکان است، عنوان کرد: کانون را می توان خانه امن کودکان و نوجوانان دانست و والدین با آرامش خاطر می توانند کودکان خود را برای حضور در کانون ها تشویق کنند چراکه محتوای ارائه شده در کانون های پرورش فکری در راستای رشد شخصیتی و ذهنی کودک و نوجوان تدوین شده است.

مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با بیان اینکه ناشران کشور نباید کانون را رقیب خود بپندارند، تصریح کرد: کانون پرورش فکری در این زمینه با رویکرد حمایتی وارد میدان شده است یعنی با حمایت از نشرهایی که سایر انتشارات توان انتش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل علایق و سلایق کودکان در تالیف کتاب ها ضروری است

تحلیل علایق و سلایق کودکان در تالیف کتاب ها ضروری است