مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 18:552023-11-09سياسي

افراد در کمپ ترک اعتیاد لنگرود از افراد کم برخوردار و بعضاً نان آور خانواده بودند


نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: افراد حاضر در کمپ از افراد کم برخوردار، بی بضاعت و بعضاً نان آور خانواده بودند، هیئت اعزامی مجلس بیشتر به دنبال دریافت حق و حقوق این مصدومین و فوت شدگان به شکل قانونی است و گزارش این هیئت نیز قطعا در صحن مجلس ایراد می شود.

- ایسنا/گیلان نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: افراد حاضر در کمپ از افراد کم برخوردار، بی بضاعت و بعضاً نان آور خانواده بودند، هیئت اعزامی مجلس بیشتر به دنبال دریافت حق و حقوق این مصدومین و فوت شدگان به شکل قانونی است و گزارش این هیئت نیز قطعا در صحن مجلس ایراد می شود.

پرویز محمدنژاد قاضی محله در گفت وگو با ایسنا با اشاره به حادثه آتش سوزی کمپ لنگرود، اظهار کرد: این حادثه یکی از موضوعات روز کشور محسوب می شود به طوری که روسای قوه مقننه، مجریه و قضاییه در این زمینه ورود کردند.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم موضوع این حادثه را بررسی کنیم در راستا و موازات قوای مسئول قضاییه و مجریه از طریق مجلس ورود کردیم و به صورت حضوری با رییس مجلس موضوعات مطرح شد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس اصل 22 قانون اساسی تذکری هم در صحن مجلس ارائه شد و رییس مجلس نیز با ابراز تأسف و عرض تسلیت به مردم داغ دیده، دستور ویژه برای بررسی این موضوع توسط یک تیم خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد در کمپ ترک اعتیاد لنگرود از افراد کم برخوردار و بعضاً نان آور خانواده بودند

افراد در کمپ ترک اعتیاد لنگرود از افراد کم برخوردار و بعضاً نان آور خانواده بودند