مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-20سياسي

امیری فر: جبهه پایداری با ثروت محصولی سرپاست


عباس امیری فر، از چهره های حاضر در دولت محمود احمدی نژاد که این روزها در جبهه مخالف او قرار گرفته به خبرآنلاین، می گوید: مردم سوال دارند صادق محصولی این ثروت بی حد و حصر را از کجا آورده است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، صادق محصولی چند روز پیش یارانش را گردهم آورد تا هم به بهانه حمایت از رییسی برای دولت تعیین تکلیف کند هم برای دیگر اصولگرایان خط و نشان بکشد.

او در این نشست مُهر تاییدی بر پروژه خالص سازی این جبهه زد و خواستار آن شد که دولت در خالص سازی سرعت خود را بیشتر کند.

این اظهارات واکنش هایی به دنبال داشت، از حسام الدین آشنا که اظهارات محصولی را تعبیر به صادق محصولی سالاری کرد تا سوال محمد مهاجری درباره اموال و ثروت محصولی.

حقیقت پور چهره اصولگرا هم خالص سازی را قاتل شایسته سالاری دانست و ظریفیان چهره اصلاح طلب هم تاکید کرد خالص سازها به دنبال بسته تر کردن فضا هستند.

جبهه پایداری با ثروت بی حد و حصر محصولی باقی مانده است در همین راستا، عباس امیری فر، که روزگاری با صادق محصولی زیر سقف دولت احمدی نژاد همکار بوده اند، در گفت وگو با خبرآنلاین درباره نفوذ خالص سازها و مشخصا جبهه پایداری در دولت رییسی، اظهار کرد: من نمی توانم قطعی بگویم پایداری ها در دولت سیزدهم نفوذی دارند یا نه اما افرادی هستند که با مجموعه دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیری فر: جبهه پایداری با ثروت محصولی سرپاست

امیری فر: جبهه پایداری با ثروت محصولی سرپاست