مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 12:302023-11-09اقتصادي

زد و بند و خرید و فروش صوری در میادین یزد عامل گرانی میوه است


مردم از گرانی میوه در این شهر گلایه مند هستند که از ارگان های نظارتی درخواست داریم در این مورد اقدام عاجل نموده و زمینه رضایت مندی مردم را فراهم کنند.

- ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت:مردم از گرانی میوه در این شهر گلایه مند هستند که از ارگان های نظارتی درخواست داریم در این مورد اقدام عاجل نموده و زمینه رضایت مندی مردم را فراهم کنند.

عزیزالله سیفی در صحن علنی شورا، افزود: گرانی میوه در شهر یزد مردم را نگران کرده و در جلسات مختلف به اعضای شورا بیان می کنند، در حالی که کشور ما 22 محصول کشاورزی و عمدتا باغی دارد و ایران مقام اول تا دهم دنیا را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: زیاد بودن نامتعارف قیمت میوه بجز میوه های وارداتی قابل پذیرش نیست و متاسفانه الان در کشور مطابق عرضه و تفاضا عمل نمی شود و مردم نیز اظهار نگرانی دارند و گرانی میوه نیز بحث روز استان یزد است.

رییس شورای اسلامی شهر گفت: به نظر ما دلیل این گرانی عدم نظارت بر توزیع میوه در میادین اصلی است و اگر قیمت ها در اولین مرحله کنترل شود، شاهد این افزایش قیمت و نارضایتی مردم نیز نخواهیم بود.

سیفی ادامه داد: از ارگانهای مسئول درخواست داریم نظارت لازم را داشته باشند و این گرانی نباید وجود داشته باشد؛ همچنین بر اساس مصوبه اتحادیه این صنف فقط 35 درصد حق افزایش دارند که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زد و بند و خرید و فروش صوری در میادین یزد عامل گرانی میوه است

زد و بند و خرید و فروش صوری در میادین یزد عامل گرانی میوه است