مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 18:202023-10-23اقتصادي

بلومبرگ: تجارت انرژی آلمان با روسیه همچنان ادامه دارد


بلومبرگ طی گزارشی نوشت آلمان با وجود تعهد خود به قطع روابط انرژی با روسیه به انتقال گاز طبیعی مایع روسیه (LNG) ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ، آلمان با وجود تعهد خود به قطع روابط انرژی با روسیه به انتقال گاز طبیعی مایع روسیه (LNG) ادامه می دهد.

بر اساس گزارش ها، نقض قرارداد با مسکو میلیاردها یورو برای شرکتی که توسط مالیات دهندگان (آلمانی) تامین می شود، هزینه خواهد داشت.

Securing Energy for Europe  (SEFE) یا واحد پیشین گازپروم در برلین به نام گازپروم جرمانیا، ال ان جی تولیدی روسیه که در تاسیسات یامال تولید شده است به عنوان بخشی از قرارداد قبلی، ارسال می کند.

این قرارداد قبل از اینکه مقامات آلمانی شرکت تابعه گازپروم را در سال گذشته به عنوان بخشی از تحریم های ضد روسیه در اختیار بگیرند و ملی کنند، منعقد شد.

هرچند این محموله به سوی هند می رود و شامل تحریم های غرب نمی شود و حتی با وجود اینکه برلین متعهد شده است استفاده از گاز روسیه را متوقف کند، اما این شرکت دولتی آلمان برای حفظ روابط انرژی با روسیه با انتقادات شدیدی روبروست.

کریستین لی، یکی از نمایندگان پارلمان از حزب چپ مخالف در اوایل ماه جاری گفت: این اقدام تقریبا با تمام آنچه که دولت آلمان در گذشته در مورد این موضوع گفته در تضاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلومبرگ: تجارت انرژی آلمان با روسیه همچنان ادامه دارد

بلومبرگ: تجارت انرژی آلمان با روسیه همچنان ادامه دارد