مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-19حوادث

اجرای طرح مقابله با سارقان و مالخران در اصفهان


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح ویژه و ضربتی مقابله با سارقان خُرد، سارقان قطعات خودرو، دوچرخه، جیب بُری و کش روزنی و مالخران به مدت 72 ساعت توسط کارآگاهان این پلیس در سراسر استان خبر داد.

-  حسین تُرکیان، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در راستای رویکرد امنیت محله محوری، طرح ویژه و ضربتی به منظور مقابله با مقابله سارقان خُرد، سارقان قطعات خودرو، دوچرخه، جیب بُری و کش روزنی به مدت 72 ساعت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در سراسر این این استان به اجرا گذاشته شد که نتایج خوبی به همراه داشت.

وی افزود: در طرح با اقدامات علمی و تخصصی و هوشمندانه صورت گرفته تعداد 102 سارق شناسایی و در چندین عملیات جداگانه دستگیر شدند که در تحقیقات صورت گرفته از آنان 93 فقره سرقت کشف شد.

ترکیان همچنین از اجرای طرح مبارزه با مالخران و صنوفی که اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می کنند خبر داد و گفت: در این طرح نیز 16 مالخر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه تمامی متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، بیان کرد: طرح های ویژه و ضربتی پلیس آگاهی براساس مطالبات و درخواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مقابله با سارقان و مالخران در اصفهان

اجرای طرح مقابله با سارقان و مالخران در اصفهان