مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-29ورزشي

استقبال پرشور از مدال آوران خوزستانی در بازی های پاراآسیایی


ورزشکاران و مربیان خوزستانی شرکت کننده در بازی های پارآسیایی هانگژو با استقبال خوب مسئولان و علاقه مندان به ورزش وارد فرودگاه اهواز شدند.

- ایسنا/خوزستان ورزشکاران و مربیان خوزستانی شرکت کننده در بازی های پارآسیایی هانگژو با استقبال خوب مسئولان و علاقه مندان به ورزش وارد فرودگاه اهواز شدند.

خوزستان با 13 ورزشکار و 6 مربی در رشته های مختلف ورزشی در بازی های پاراآسیایی حضور داشت که امان الله پاپی، الهام صالحی و عرفان بندری در دو و میدانی، احمد امین زاده در وزنه برداری و همچنین غلامرضا رحیمی در بخش انفرادی و دوبل تیراندازی با کمان در بخش ریکرو صاحب مدال طلا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حنان کعب عمیر، صادق بیت سیاح در دو و میدانی و حمزه مصلح رشت آبادی در شطرنج تیمی صاحب مدال نقره شد صاحب گردن آویز نقره شدندو الهام صالحی در دو و میدانی و رضا رشنو هم در پارادوچرخه سواری به مدال برنز رسیدند.

امروز فرودگاه اهواز حال و هوای خاصی داشت و خانوداه های این ورزشکاران و مسئولان مختلف از جمله بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و سیدکریم حسینی نماینده اهواز و نیز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل بهزیستی استان در مراسم استقبال حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال پرشور از مدال آوران خوزستانی در بازی های پاراآسیایی

استقبال پرشور از مدال آوران خوزستانی در بازی های پاراآسیایی