مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 23:452023-11-19حوادث

معمای عجیب ارسال عکس جسد زنی برای شوهرش


نقشه مادر و دختر برای قتل خانوادگی/ معمای عجیب ارسال عکس جسد زنی برای شوهرش/ فرضیه قتل فرزند در پرونده زن جوانی که شوهرش را کشت/ نمک روی زخم!/ برداشت از حساب مادر برای خرید بازی اینترنتی/ شبی وحشتناک در بیمارستان بیمار!/ گزارش 2 مرگ خودخواسته در پایتخت - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (یکشنبه بیست و هشتم آبان ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  نقشه مادر و دختر برای قتل خانوادگی مادر و دختری که متهم هستند با همدستی یک مرد جوان پدرخانواده را به قتل رسانده اند در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.

بیشتر بخوانید معمای عجیب ارسال عکس جسد زنی برای شوهرش تحقیقات برای رازگشایی از ناپدید شدن زن جوان در حالی ادامه دارد که عکس جسد او به تلفن همراه همسرش ارسال شده است.

بیشتر بخوانید فرضیه قتل فرزند در پرونده زن جوانی که شوهرش را کشت زن جوان که به اتهام قتل شوهرش با قرص برنج به قصاص محکوم شده حالا با شکایت خانواده همسرش با اتهام قتل دختر نوجوانش نیز روبه رو است.

بیشتر بخوانید نمک روی زخم! وقتی به طور غیرقانونی از افغانستان به ایران مهاجرت کردیم، عمویم مرا به یکی از هموطنانم شوهر داد که او نیز به طور غیرمجاز در ایران زندگی می کرد، اما افکار و عقاید او 14 سال با من تفاوت داشت به همین خاطر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معمای عجیب ارسال عکس جسد زنی برای شوهرش

معمای عجیب ارسال عکس جسد زنی برای شوهرش