مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 23:102023-11-06سياسي

امت اسلامی محتاج قهرمانان ذوب شده در تعالیم اسلام است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، امت اسلامی به حضور و داشتن قهرمانان ذوب شده در تعالیم اسلام همچون شهید حاج قاسم سلیمانی ها، - ایسنا/لرستان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، امت اسلامی به حضور و داشتن قهرمانان ذوب شده در تعالیم اسلام همچون شهید حاج قاسم سلیمانی ها، شهید ابومهدی مهندس ها و شهید فتحی شقاقی ها محتاج است.

حجت الاسلام و المسلمین مجید مؤیدی، امروز، پانزدهم آبان ماه در کنفرانس مشترک فلسطین در وجدان امت اسلامی که با مشارکت حضوری و مجازی جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان و دانشگاه بغداد برگزار شد اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری، امت اسلامی به حضور و داشتن قهرمانان دوب شده در تعالیم اسلام همچون شهید حاج قاسم سلیمانی ها و شهید ابومهدی مهندس ها و شهید فتحی شقاقی ها محتاج است.

وی تصریح کرد: دشمن خبیث صهیونیستی که به فرموده امام خمینی(ره) همچون غده سرطانی بر مقدسات اسلامی چنگ انداخته به طور یقین رفتنی بوده و این وعده الهی است.

مؤیدی اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری، این جرثومه جنایت و فساد و خباثت یعنی رژیم صهیونیستی به لبه پرتگاه سقوط نزدیک تر شده و بی شک ضربه نهایی برای از بین بردن خانه عنکبوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امت اسلامی محتاج قهرمانان ذوب شده در تعالیم اسلام است

امت اسلامی محتاج قهرمانان ذوب شده در تعالیم اسلام است