مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:362023-11-20اجتماعي

مشکل ترافیکی خاصی در سطح معابر کرمانشاه وجود ندارد


محمدرضا خشنودی، رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر با بارش نزولات آسمانی در سطح استان و شهر کرمانشاه، مقداری بر سرعت تردد وسایل نقلیه تأثیر گذاشته اما تا به این ساعت با رعایت رانندگان، تصادف خاصی در معابر درون شهری گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در ساعات اوج ترافیک هستیم و در برخی از معابر از جمله میدان آزادی، ترافیک نیمه سنگینی را شاهد هستیم و در بزرگراه های غربی و شرقی کرمانشاه نیز ترافیک نیمه سنگین، اما روان است و در طول بلوار شهید بهشتی هم مشکل ترافیک خاصی گزارش نشده است.

رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آرام آرام به ساعات پایان کار ادارات و بار برگشت به شهرک های حومه و حاشیه ای نزدیک خواهیم شد که توصیه می شود رانندگان با رعایت کامل قوانین و مقررات ترافیکی از وقوع تصادفات پیشگیری کنند.

وی با تأکید به توجه به جلو با توجه به شرایط جوی امروز، گفت: در این شرایط سرعت مجاز ملاک نیست و رانندگان حتما باید رعت مطمئنه را رعایت کنند.

خشنودی ادامه داد: توجه به سلامت وسایل نقلیه از جمله کارآیی برف پاکن ها، منبع شیشه شور، بخاری خودرو، سیستم ترمز و حتی توجه به آج لاستیک در این شرایط بسیار ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل ترافیکی خاصی در سطح معابر کرمانشاه وجود ندارد

مشکل ترافیکی خاصی در سطح معابر کرمانشاه وجود ندارد