مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-13سياسي

ابعاد شخصیتی شهید شیرعلی رحمانی باید برای مردم تبیین شود


مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: شهید شیرعلی رحمانی در قالب واژه ها نمی گنجد و بزرگتر از آن است به همین دلیل است که باید ابعاد شخصیتی او برای مردم و به خصوص نسل جوان تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار الله نور نوراللهی مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) روز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید حاج شیرعلی رحمانی گفت: شهید شیرعلی رحمانی روحیه شهادت گونه داشت و در تمام دوران زندگی اش همواره با یاد شهدا زندگی می کرد تا به یاران شهیدش پیوست.

مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) اظهار کرد: امروز مردی در دستان مردم تشییع شد که در صحنه های جنگ مجموعه ای از تبحر، توانمندی، اخلاص و عمل بود.

وی بیان داشت: شهید شیرعلی رحمانی به دلیل استعداد، ایمان و توانایی خود در چند نقش ایفای وظیفه می کرد که یک مورد آن در نقش اطلاعاتی و عملیاتی بود.

اطلاعات دقیق را انتقال می داد، یک نیروی متبحر در صحنه های حماسه آفرینی بود و او همچنین مردم را همیشه به تلاوت قرآن و یادگیری آموزه های اسلام تشویق می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حاج شیرعلی رحمانی اسطوره صبر و استقامت، یادگار عرصه 8 سال دفاع مقدس، پس از تحمل سال ها درد ناشی از جانبازی در تاریخ 20 آبان ماه به همرزمان شهیدش پیوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد شخصیتی شهید شیرعلی رحمانی باید برای مردم تبیین شود

ابعاد شخصیتی شهید شیرعلی رحمانی باید برای مردم تبیین شود