مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 19:102023-10-29سياسي

معاون رییس جمهور: دانش آموزان با عزم و اراده بالا گام بردارند


رویدادنو جهان باید تاثیرگذار باشد و دانش آموزان به آینده و جهانی بهتر فکر کنند و بهترین تغییر و تحولات را انجام دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی، رویداد نوجوانانه نوجهان امروز یکشنبه 7 آبان ماه با هدف بررسی جایگاه ایران در نظم جدید جهانی از طرف اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در دبیرستان دخترانه محمودزاده برگزار شد.

این مراسم همزمان در 20 هزار مدرسه در سراسر کشور برگزار می شود، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، حجت الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان  در این مراسم حضور داشتند.

  باید عزم و اراده داشته باشیم محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در این مراسم گفت: رویداد نو جهان باید در نوجوانان تاثیر بگذارد و دانش آموزان را به آینده و جهانی بهتر رهنمود کند، آن ها باید بتوانند بهترین تغییر و تحولات را انجام دهند و  عزم، اراده و همت بالایی در کارهای خود داشته باشند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) در دهه 40 که قیام را شروع کردند، گفتند: سربازان من در گهواره ها هستند کسانی که در آینده یاران و سربازان امام شدند و در جبهه هم ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: دانش آموزان با عزم و اراده بالا گام بردارند

معاون رییس جمهور: دانش آموزان با عزم و اراده بالا گام بردارند