مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-13اقتصادي

ضرورت برندسازی زعفران دشتخاک زرند


فرماندار زرند با اشاره به خاک حاصلخیز و شرایط آب و هوایی مناطق کوهستانی شهرستان زرند و دهستان دشتخاک که موجب تولید زعفران معطر و بسیار مرغوب شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند صبح امروز در بازدید از مزارع زعفران دشتخاک زرند با اشاره به بحران کم آبی، اصلاح الگوی کشت در این منطقه را بسیار با اهمیت دانست و با بیان اینکه در سنوات گذشته در این روستا سیب زمینی، گندم و جو و دیگر محصولات پر آب کشت می شده، اظهار کرد: خوشبختانه کشاورزان منطقه کشت محصولات کم آب مانند، زعفران، زرشک، گل محمدی و کینوا را انجام داده اند و علاوه بر استفاده بهینه از آب های موجود درآمد بیشتری عایدشان شده است.

وی افزود: کشاورزانی که الگوی کشت را رعایت کنند از تسهیلات تبصره 18 بخش کشاورزی با هدف حفظ و ایجاد اشتغال و حمایت از صنایع تولیدی بهره مند می شوند.

حسینی نژاد با اشاره به خاک حاصلخیز و شرایط آب و هوایی مناطق کوهستانی شهرستان زرند و دهستان دشتخاک که موجب تولید زعفران معطر و بسیار مرغوب شده است خواستار برندسازی و بسته بندی مشتری پسند این محصول ارزشمند شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه زعفران هایی که به صورت فله به کشورهای دیگر صادر می شوند با بسته بندی های مشتری پسند و جالب مجددا به ایران بازمی گردند و مورد مصرف در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برندسازی زعفران دشتخاک زرند

ضرورت برندسازی زعفران دشتخاک زرند