مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-12حوادث

دستگیری کلاهبردار 10 میلیارد تومانی از 500 نفر


کارآگاهان پلیس مرد جوانی را دستگیر کردند که با شیوه دروغین فروش کارت های بانک اقدام به کلاهبرداری 10 میلیادی از 500 شهروند کرده است.

- رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که با شگرد فروش کارت های عابربانک کلاهبرداری می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت: متهم از 500 شهروند 100 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

وی اظهار داشت: با رصدهای اطلاعاتی گسترده کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی فعالیت یک کلاهبرداری حرفه ای در تهران شناسایی شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: بنا بر حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی تحقیقات شبانه روزی را آغاز کرده و پی بردند که یک مرد جوان با شیوه دروغین فروش کارت های بانک اقدام به کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی از 500 شهروند کرده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین گام با بهره گیری از شیوه های کشف نوین و روش های علمی هویت متهم را شناسایی و در ادامه با اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه وی را در غرب تهران ردیابی کردند.

سردار کارآگاه گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی های لازم با مرجع قضایی در یک عملیات پیچیده متهم را دستگیر و برای تحقیقات به اداره چهاردهم پلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار 10 میلیارد تومانی از 500 نفر

دستگیری کلاهبردار 10 میلیارد تومانی از 500 نفر