مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:002023-10-30بين الملل

تاکید «میرضیایف» بر همکاری های راهبردی جامع بین ازبکستان و ترکیه


رییس جمهور ازبکستان در پیام تبریکی به رییس جمهور ترکیه به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری در این کشور بر شراکت راهبردی جامع بین مردم دو کشور تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان در پیام تبریکی به رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری در این کشور بر شراکت راهبردی جامع بین مردم ازبکستان و ترکیه تاکید کرد.

شیرزاد اسداف رییس بخش مطبوعاتی ریاست جمهوری ازبکستان در کانال تلگرام خود نوشت: در این پیام با خرسندی خاطرنشان شده است که شراکت راهبردی همه جانبه بین مردمان ما مبنی بر اشتراکات زبان ها و سنن، اصول احترام و درک متقابل، در سال های اخیر به سطح کیفی بالایی رسیده و دوره جدیدی را در تاریخ روابط ما آغاز کرده است.

  در این پیام همچنین آمده است: اطمینان دارم که همه پروژه های بزرگ و برنامه های مشخصی را که برای تامین شکوفایی مشترک مردم ما بر سر آنها به توافق رسیدیم، به طور کامل اجرا خواهیم کرد و قطعاً به اهداف عالی که تعیین کرده ایم، دست خواهیم یافت.

رییس جمهور ازبکستان برای رییس جمهور ترکیه و اعضای خانواده وی سلامتی، رفاه، در فعالیت پر مسئولیت دولتی وی موفقیت های جدید و برای مردم برادر ترکیه صلح، توسعه پایدار و شکوفایی آرزو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید «میرضیایف» بر همکاری های راهبردی جامع بین ازبکستان و ترکیه

تاکید «میرضیایف» بر همکاری های راهبردی جامع بین ازبکستان و ترکیه